2. - 17.12.2018

17.12.2018

Ahoj ! =D Už dlouho jsem vám nenapsala, co je u nás nového. Jelikož budou Vánoce už za TÝDEN =* (ano za týden a já nemám žádnou vánoční výzdobu) rozhodla jsem se, že bych každý rok mohla vyfotit nějaké zimní fotky a udělat si účet na rajce.net a hodit vám sem odkaz.. Sice je jen týden do Vánoc, ale já se ségrou ještě nemáme všechny vánoční dárky. =D Nemáme pro zvířátka.. Takže dneska ještě musím objednat něco na Králíci.cz, ten e-shop miluju ! Eddinka potřebuje novou klec, takže kouknu na ně. Ne že by byla malá nebo tak, ale je už stará (bydlí v boxu ale já tomu prostě říkám klec) a chtělo by to novou. Jinak blog je ještě v úpravě, pokouším se inspirovat u jiných blogerek o křečcích, aby tady bylo alespoň něco ke čtení.. =D Zítra možná napíšu další článek, který by se mohl týkat jídelníčku mých křečků, jelikož budeme mít zkrácené vyučování do jedenácti. Pokud máte tip na nějaké články, napište mi na e-mail (odkaz v křeččí poradně). =) Včera jsem holkám čistila, takže mají alespoň chvilku čisto.. =D Pak jsme jeli ještě nakupovat a já jim koupila krmení, protože právě došlo. Ale i tak si myslím, že ta objednávka nebude zrovna nejlevnější.. =D Koupila jsem nějaké od Peppo (nebo tak nějak) pro osmáky degu, protože jsme chvátali domů, takže jsem prostě něco čapla. =D Je to z Albertu  a složení není vůbec špatné, navíc je tam všechno, co křečci smí a holkám to moc chutná (je tam i sušený šípek =)) ! Sice vynechávají velké granulky (teda hlavně Puppy), ale za 50 Kč je to dobrý, takže jim to zase někdy možná koupím.. =) A navíc je tam víc než půl kila, je to od české značky. A teď vám napíšu něco o každém křečkovi, abyste věděli co a jak.. Nevím za jak dlouho bude další aktualita, ale tahle už je i tak poměrně dlouhá. =D Jinak možná budemem mít činčilku nebo králíčka, popř. roborowáčka nebo campelláčky (jinak bílého džungíska =)).

Puppy : Puppy nic moc nedělá, jelikož je stará tak je spíš zalezlá v domečku. Ani se jí v zimě nedivím ! :D Včera měli k večeři salátek, ten miluje, ale teď moc nejí, takže ho nedojedla. Sice už jí je něco přes dva roky, ale to stáří a ta její chůze (kvůli té kyčli) je podle mě ještě horší než minulý týden.. :/ Uvidíme, co se s tím dá dělat. Včera byla dlouho ve výběhu, takže je ještě unavená.. :D Teď dostala pamlsek ze sušené zeleniny a šla spinkat, jelikož za chvíli ji pustím do výběhu a pak dostane večeři.. :)

Eddinka : Ta je na tom podobně, ale je to větší žroutík a na rozdíl od Puppy není tolik vybíravá. Asi dostane novou klec, která má něco přes metr ! :o Ale ještě to není jisté.. :) Teď taky spinká, od té doby, co jsme s kamarádkami zjistili, že je to samička, jsme vypustili z hlavy, aby byla tatínkem. :D Její zdraví se nějak nezměnilo, ale možná začala trošku kýchat, takže dostane kapky, nic vážného.. :)

!!! Nevím co už psát, fotky budou o prázdninách ! :)) Mějte se hezky, ahoj. !!!

*Valinka14 (adminka)*
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky