1. - 17.7.2018

17.07.2018
  • Ahoj, včera (16.7.2018) jsme jeli pro ségřino morčátko a tak jsem se rovnou stavila ve zverimexu (Super Zoo) a koupila křečíkům slunečnicová semínka. Hned jak jsme přijeli domů, tak jsem jim je šla dát a hned se do toho pustili.. :)) Nevim jestli vůbec existuje křeček, kterej je nejí ! :D Pak jsem je dala do výběhu, protože jsem jim čistila klece a teď mají krásně čisto, ale stejně jim to dlouho nevydrží ! :D Mám v plánu jim z krabice vyrobit takovej domeček, kterej jsem už vyráběla. Ale nevim kdy, protože se mi furt nechce.. :D Příští týden asi pojedeme pryč, takže jim musím jít koupit zásoby.. :D Jeden víkend pojedeme asi na chatu, tak je možná vezmu s sebou. Nevim jak vy, ale já se teď pokouším jim dávat takou ,,letní stravu'' (malej salátek, travičku a tak..) :D Naši křečci strašně milují trávu, tak jim asi koupím a zasadím ji, ať jí můžou jíst i v zimě.. :D Dneska nebo zítra by měly být fotky, tak se můžete těšit. Omlouvám se, že blog je ještě v úpravě. :D Večer se vám možná ještě ozvu.

*Valinka14 (adminka)*


Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky